Індивідуальне наставництво
«Продажі через
ВОРОНКИ і ВІЗУАЛ»
формула успіху - це коли ти знаєш, що конкретно треба робити, коли і для чого.

— МОДУЛЬ 4 —

від експерта з продажів @lihmanata
УРОК 1
У цьому уроці я розкажу про те, що таке глибинний аналіз, без проведення якого неможливо продавати на високі чеки.
УРОК 2
У цьому уроці я підкажу, для чого треба робити глибинний аналіз, чому не можна пропустити цей етап.
УРОК 3
У цьому уроці я підкажу, як знайти людей на аналіз, а також дам настанови стосовно того, як проводити інтерв’ю.
УРОК 4
Давайте підсумуємо, що конкретно вам треба зробити в теорії і переходьте до наступного уроку, де я розкажу, як проводити інтерв’ю на практиці.
Домашнє завдання:

  • написати сторітелінг, в якому кажете, що шукаєте людей на інтерв’ю (вище закріпила приклад сторітелінга)

  • домовитися з людьми про зідзвони

  • зробити у гугл-формі анкету з питаннями для людей, які не попали на інтерв’ю
*приклад анкети залишила вище

  • надішліть д/з вашому куратору